Forum för regionavdelningsfrågor

Frågor om datoranvändning och forumtekniska frågor, som inte har med flyghistoria att göra.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Forum för regionavdelningsfrågor

Inläggav Bengt Ekbladh » 05 nov 2012, 20:47

Säkert fel ställe för denna fråga.
Nyhet nyligen::
Forum för regionavdelningsfrågor
Enligt önskemål vid regionkonferensen i oktober 2012 öppnas denna kategori för att funktionärer i våra olika regioner skall kunna utbyta frågor och synpunkter.
Ordförande i respektive region kan via mail till webbmaster begära lösenord för denna kategori.

Fråga:
Enbart för ordföranden i respektive region för "samtal" med sin styrelse?

eller
För att medlemmar i regionen skall tex. se när nästa möte är?

Hur är det tänkt?
Bengt
Bengt Ekbladh
 

Re: Forum för regionavdelningsfrågor

Inläggav Sven-Erik Jönsson » 05 nov 2012, 22:51

Återstår en detalj till innan kategorin för regionfunktionärer är klar. När kan jag ännu inte lova, men då kommer ordförande i regionerna att få information. Endast funktionärer i regioner kan få behöriget till denna kategori. Övriga kan inte läsa inläggen här.
Det är inte avsikten att information om nästa möte skall lämnas här, det finns under regionala aktiviteter på hemsidan.
/Sven-Erik
Användarvisningsbild
Sven-Erik Jönsson
Site Admin
 
Inlägg: 9839
Blev medlem: 06 feb 2008, 12:19
Ort: Haverdal, Halmstad

Re: Forum för regionavdelningsfrågor

Inläggav Bengt Ekbladh » 05 nov 2012, 22:56

Sven-Erik Jönsson skrev:Återstår en detalj till innan kategorin för regionfunktionärer är klar. När kan jag ännu inte lova, men då kommer ordförande i regionerna att få information.
/Sven-Erik


Och vi andra då?

Detta är alltså inget för en simpel medlem ?

Bengt
Bengt Ekbladh
 

Re: Forum för regionavdelningsfrågor

Inläggav Sven-Erik Jönsson » 06 nov 2012, 09:11

Bäste Bengt, det finns inga simpla medlemmar, alla är högst värderade.
Nu är det så att våra regionrepresentanter önskade ett internt forum, för att kunna diskutera frågor som kanske inte berör de som är icke medlemmar i SFF. Alternativet är att skicka mail eller personliga PM och då kunde ett slutet forum vara bättre. Jag gissar att det kan handla om planering och samordning av föredragshållare som anlitas, frågor av typ gemensamma förslag att senare lämnas till valberedning m.m.
Information till medlemmar lämnas via vår hemsidan eller i vår förnämliga tidskrift.
Vårt forum är ju öppet för alla, även icke medlemmar.
Själv var jag inte med på regionkonferensen, så jag vet inte mer.
Användarvisningsbild
Sven-Erik Jönsson
Site Admin
 
Inlägg: 9839
Blev medlem: 06 feb 2008, 12:19
Ort: Haverdal, Halmstad


Återgå till Data- och forumfrågor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst