Daisy en fin gammal "dam"

Foton och andra konstverk som Du vill visa andra.
Lämplig storlek på foton i Galleriet är 750-1200 px på bredsidan. Är bilderna större syns inte hela bilden.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Daisy en fin gammal "dam"

Inläggav Sten Johnson » 01 mar 2008, 13:27

Hej alla!

Kul med en galleriavdelningen på nya forumet. Jag tänkte inviga mitt deltagande, med en gammal teckning av Daisy. En riktig skönhet med former, som håller än i dag. Här kan man tala om tidlös design. Teckningen kom till efter min första tur med Daisy. Den var till Roskilde, t o r från Ljungbyhed. Jag har sedan haft nöjet att göra en till. Det är alltid en lika fin upplevelse. Nu ser man bara fram emot våren med bättre väder och flygdagar, vilka kan ge inspiration till nya teckningar

Hälsningar från Sten i Malmö.


Bild
Användarvisningsbild
Sten Johnson
 
Inlägg: 102
Blev medlem: 23 feb 2008, 11:36

Re: Daisy en fin gammal "dam"

Inläggav Tony Damberg » 01 mar 2008, 15:45

Sten Johnson skrev:Hej alla!

Kul med en galleriavdelningen på nya forumet. Jag tänkte inviga mitt deltagande, med en gammal teckning av Daisy. En riktig skönhet med former, som håller än i dag. --//-- Nu ser man bara fram emot våren med bättre väder och flygdagar, vilka kan ge inspiration till nya teckningar

Hälsningar från Sten i Malmö.


Hej Sten
Jag håller med Dig om att det är kul med en galleriavdelning på nya forumet och vi får hoppas på bra vårväder så vi får se fler av Dina vackra alster!

Tack för den fina teckningen av Daisy!

Mvh
Tony Damberg, Vargön
Användarvisningsbild
Tony Damberg
 
Inlägg: 120
Blev medlem: 23 feb 2008, 08:14
Ort: Vargön


Återgå till Galleri - fotografier, konstverk och annat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst