BORTTAGNA frågor å forumet?

Frågor om datoranvändning och forumtekniska frågor, som inte har med flyghistoria att göra.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

BORTTAGNA frågor å forumet?

Inläggav Rainer Rosvik » 12 nov 2009, 22:15

Har notterat att idag och kanske dessförinnan? Borttagits vissa inlägg på forumet.

Dessa verkar ha handlat om Varför L.S . inte finns bland oss numera.
.
Var dessa inlägg Så obehagliga för Forumet att de inte kunde stå kvar?

Det verkar vara en del cencueringar på formet, som vi andra inte får ta del av ?

Någon förklaring verkar inte erbjudas?

rr
Rainer Rosvik
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 23 feb 2008, 17:22

Re: BORTTAGNA frågor å forumet?

Inläggav Jakob Wedman » 12 nov 2009, 22:29

Mitt inlägg försvann också utan motivering vilket jag tycker att man kan begära ifall jag nu blivit censurerad. Jag känner inte Lasse men jag tycker ändå att hela den här historien är mycket märklig. Jag läste forumets regler en gång till idag och jag hittade ingenting om att det var förbjudet att nämna namnet Lars Sundin.
/Jakob
Jakob Wedman
 
Inlägg: 31
Blev medlem: 26 aug 2009, 08:31

Re: BORTTAGNA frågor å forumet?

Inläggav Rainer Rosvik » 12 nov 2009, 22:33

Forum ledningen ? r ge en förklaring!!!!!!!!

Tystnad skapar , Vadå???


SVARA!!!!!

rr
Rainer Rosvik
 
Inlägg: 157
Blev medlem: 23 feb 2008, 17:22

Svar Borttagna frågor å forumet?

Inläggav Sven-Erik Jönsson » 12 nov 2009, 22:43

Inlägget var två brev som SFF styrelse erhållit senaste veckan och som kommer att behandlas vid ett kommande styrelsemöte. Innehållet har jag och även andra bedömt skadar främst den som skrivit breven mer än de gagnar och är därför borttagna. Samtidigt är ju avsikten med avstängning av en forummedlem, att vi inte önskar att vederbörande kommunicerar i vårt forum. Därför ser vi det som allvarligt när några andra går hans ärenden och lägger ut hans skrifter.

Forumet drivs av SFF och vi förutsätter att Ni respekterar oss som sköter och modererar det. Alternativen är att stänga ute dem som inte vill respektera våra regler eller stänga hela forumet för att ett fåtal inte vill följa reglerna.

Jag förstår inte vad Rainer avser när Du skriver Din fråga 22.15 och 18 minuter senare i ett nytt inlägg senare ryter om förklaring. Jag hoppas att alla Ni andra har förståelse för att vi inte kan sitta och bevaka forumet varje minut, vi svarar när tid finns.
Tråden låses.

Sven-Erik Jönsson
Användarvisningsbild
Sven-Erik Jönsson
Site Admin
 
Inlägg: 9839
Blev medlem: 06 feb 2008, 12:19
Ort: Haverdal, Halmstad


Återgå till Data- och forumfrågor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst