Nytt ?? problem?

Frågor om datoranvändning och forumtekniska frågor, som inte har med flyghistoria att göra.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Nytt ?? problem?

Inläggav Bengt Ekbladh » 09 feb 2009, 21:30

Hej!
Fast jag just skrivit flera inlägg o naturligtvis är inloggad samt att det står att jag är inloggad,

Måste jag Igen logga in !!! för att skriva detta.

Logiskt?

Bengt
Bengt Ekbladh
 

Re: Nytt ?? problem?

Inläggav Lars Sundin » 11 feb 2009, 00:27

Hej Bengt!

Jag försökte åstadkomma detta "knas" men lyckades inte. Dock råkar jag själv ut för problem till vardags; jag har loggat in men när jag skall skriva ett inlägg så är jag plötsligt inte inloggad!

Jag tror det kan bero på att jag använder webbläsar-knappen "gå bakåt en sida" när jag skall söka upp den tråd jag skall svara i (och nyss varit på), i stället för att trycka på "återgå till index" som jag får när jag loggats in.

Jag undrar om man inte efter inloggning bör få klicka sig till "senaste sida" i stället för till index-sidan. Men jag tycker sådant här är väldigt jobbigt att analysera så jag kan ha fel eller ha missat något.

I förbigående: Jag ser att e-post-möjligheten nu kommit tillbaka (de kontaktsökande av oss har en kuvert-symbol i "avatar-rutan" eller vad fältet nu heter) Tillägg/ändring: Syns tydligen även när man inte är inloggad, alltså "vem som helst" kan kontakta en skribent som uppgett han tar emot e-post. Själva adressen anges, d v s mailet går ej via SFF som tidigare.

Lars S
Användarvisningsbild
Lars Sundin
 
Inlägg: 2902
Blev medlem: 23 feb 2008, 07:17
Ort: Handen


Återgå till Data- och forumfrågor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst