Turku International Airshow 2011

Foton och andra konstverk som Du vill visa andra.
Lämplig storlek på foton i Galleriet är 750-1200 px på bredsidan. Är bilderna större syns inte hela bilden.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Turku International Airshow 2011

Inläggav Kneeke » 10 jul 2011, 15:48

Lite sen men ändå lägger jag up några av mina bilder från flygshowen i Åbo i juni!
En fin dag med lite dåligt väder, vilket faktiskt tillgodokom bilderna! Finna förevisningar av tex finksa Hornet, Fouga, Midnight Hawks, holländska F16 och USA:s Thunderbirds!!! Nedenstående bilder er bara ett urval ur fler, vilka ni hittar på min hemsida: http://www.fvphoto.nl
Kommentarer är välkomna!!

1.
Bild

2.
Bild

3.
Bild

4.
Bild

5.
Bild

6.
Bild

7.
Bild

8.
Bild

9.
Bild

10.
Bild

11.
Bild

Hälsningar,
Corné Uittenbogaard
Kneeke
 
Inlägg: 12
Blev medlem: 10 aug 2010, 21:13

Re: Turku International Airshow 2011

Inläggav Kenneth Göransson » 10 jul 2011, 16:28

Refererande till din varudeklaration på din hemsida:
I do want my photos to be more than just a standard shot of a subject. I'm trying to make ny shots unique and with a surprising perspective. But that's very difficult and often I still cann't really resist not taking a normal picture... Nevertheless, I rather depict a photo with "attitude", reflecting athmosphere and feeling than a boring picture which reflects true colours and how it really was. Therefore, my photos are often charactarised by high contrasts, high saturation and bold colours. "Pictures that jump off your screen"


Jag tycker verkligen att du håller vad du lovar! Keep up the good work!
Med vänlig hälsning
Kenneth


aeronavium
Användarvisningsbild
Kenneth Göransson
Moderator
 
Inlägg: 441
Blev medlem: 07 feb 2008, 00:21
Ort: Jämshög


Återgå till Galleri - fotografier, konstverk och annat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst