Fotoutställning med flygbilder

Foton och andra konstverk som Du vill visa andra.
Lämplig storlek på foton i Galleriet är 750-1200 px på bredsidan. Är bilderna större syns inte hela bilden.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Emma Persson » 23 apr 2011, 19:14

Jag tänkte bara informera om att jag har fotoutställning på Ängelholms flygmuseum nu om någon är intresserad av att se några av mina foton på papper och inte bara på Internet :D. Tanken är att fotona ska vara på plats under sommaren också så åker ni och hälsar på flygplanen så finns det även lite foton att titta på.

Oavsett vilket så är det väl värt att besöka museet om man är flygintresserad för det finns mycket intressant att titta på :D

/Emma
Emma Persson
 
Inlägg: 105
Blev medlem: 31 maj 2010, 21:44

Re: Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Kent Schram » 27 apr 2011, 21:38

Helt riktigt Det är ett väldigt trevligt och intressant museum med trevlig personal.
Jag kan å det varmaste rekommendera denna pärla utanför Lergöka staden.
Ja då får man rulla ner från Halmstad och kolla dina bilder. :-)

Kent.S
Kent Schram
 
Inlägg: 44
Blev medlem: 29 jun 2010, 17:10
Ort: Halmstad

Re: Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Åba » 28 apr 2011, 08:13

Ska nog också förlägga ett besök där under semestern, när vi slappar i Falkenberg...
Jag kan flyga, jag är inte rädd..
Användarvisningsbild
Åba
 
Inlägg: 196
Blev medlem: 10 jun 2009, 09:26
Ort: Norrköping

Re: Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Henric » 03 maj 2011, 11:01

Jag kommer den 14 maj till F10-museet tillsammans med en grupp från SFF-Småland. Det var ett extra plus att Emma har utställning av sina bilder där. Jag har sett några exempel av Emmas bilder här på forumet, så det ska bli roligt att se en genomtänkt utställning.
Henric
 
Inlägg: 31
Blev medlem: 19 okt 2009, 19:20
Ort: Röstånga

Re: Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Emma Persson » 07 maj 2011, 21:09

Jag får be on ursäkt att det tagit sådan tid att svara.

Kent Schram skrev:Helt riktigt Det är ett väldigt trevligt och intressant museum med trevlig personal.
Jag kan å det varmaste rekommendera denna pärla utanför Lergöka staden.
Ja då får man rulla ner från Halmstad och kolla dina bilder. :-)

Kent.S


Absolut, jag tycker det är väl värt att besöka museet för det är alltid roligt att titta på flygplan och allting som hör till men självklart att prata med trevliga personer också :D .

Vad roligt, jag hoppas de blir till glädje om du kör och tittar på fotona


Åba skrev:Ska nog också förlägga ett besök där under semestern, när vi slappar i Falkenberg...


Vad skoj, jag hoppas det i så fall blir ett roligt besök.

Jag ska själv upp och hälsa på i Luleå nu i juni och titta på flygmuseet och flygdagen :D .


Henric skrev:Jag kommer den 14 maj till F10-museet tillsammans med en grupp från SFF-Småland. Det var ett extra plus att Emma har utställning av sina bilder där. Jag har sett några exempel av Emmas bilder här på forumet, så det ska bli roligt att se en genomtänkt utställning.


Vad roligt att höra! Jag hoppas verkligen besöket kommer vara till glädje och även att utställningen lever upp till förväntningarna :D .


Mvh

Emma
Emma Persson
 
Inlägg: 105
Blev medlem: 31 maj 2010, 21:44

Re: Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Henric » 14 maj 2011, 22:23

Det var mycket roligt att besöka museet, speciellt med Lars Lindström som guide. Och det var fina bilder du Emma hade på väggen vid simulatorn, så man hade något bra att titta på medan man väntade där. Jag gillade bilden av 39:an med månen i bakgrunden extra mycket.
Henric
 
Inlägg: 31
Blev medlem: 19 okt 2009, 19:20
Ort: Röstånga

Re: Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Kent Schram » 03 aug 2011, 21:39

Jag var på Flygmuseet i Ängelholm idag och kunde bese dina jättefina bilder.
Vilken känsla . Rörd av synintrycken blev jag i rena farten medlem av F 10 kamratförening. :lol:

Kent.S
Halmstad
Kent Schram
 
Inlägg: 44
Blev medlem: 29 jun 2010, 17:10
Ort: Halmstad

Re: Fotoutställning med flygbilder

Inläggav Emma Persson » 10 aug 2011, 18:23

Henric skrev:Det var mycket roligt att besöka museet, speciellt med Lars Lindström som guide. Och det var fina bilder du Emma hade på väggen vid simulatorn, så man hade något bra att titta på medan man väntade där. Jag gillade bilden av 39:an med månen i bakgrunden extra mycket.


Kent Schram skrev:Jag var på Flygmuseet i Ängelholm idag och kunde bese dina jättefina bilder.
Vilken känsla . Rörd av synintrycken blev jag i rena farten medlem av F 10 kamratförening. :lol:

Kent.S
Halmstad



Det är jätte roligt att fotona blivit så uppskattade! Alltid skoj när det jag gör kan vara till glädje :D .

Och fler medlemmar i kamratföreningen är alltid trevligt! ;-)

Mvh

Emma
Emma Persson
 
Inlägg: 105
Blev medlem: 31 maj 2010, 21:44


Återgå till Galleri - fotografier, konstverk och annat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst