Svensk Flyghistorisk Tidskrift nr 2/08

Här kan Du skriva flygrelaterade frågor och inlägg som behandlar både historia eller nutid.

Moderator: Sven-Erik Jönsson

Svensk Flyghistorisk Tidskrift nr 2/08

Inläggav Kenneth Göransson » 19 apr 2008, 09:27

Medlemmar!

Ni som otåligt väntar på nr 2, får vänta tills tidigast på måndag. Några kan redan ha fått den. Ett tekniskt fel på inplastningsapparuturen har gjort att tidningen blivit försenad.

Ni ska höra av er till undertecknad när ni inte får tidningen. Jag brukar säga att vi ska börja längta riktigt ordentligt omkring den 15:e i varje "jämn" månad (feb, april, juni, aug, okt och dec) och sedan ger vi tryckeri och Posten max 10 dagar. Först då slår ni larm. Oftast får jag inte överupplagan förrän efter en vecka, och m a p den betydligt högre portokostnaden att skicka som vanligt brev, vill vi avvakta tills dess att vi vet att allt är gjort av tryckeri och Postverk.

Det är mycket viktigt att ni hör av er så tidigt som möjligt. Skulle det vara en större miss i utskicket, kan vi inte stå för den merkostnad det medför, utan då får vi kontakta vår leverantör och komma överens om det ekonomiska. Vid varje utskick "försvinner" ett tiotal ex och kansliet får tillbaka lika många ungefär p g a felaktiga adresser.

Håll ut! Tidningen är på väg.

Medlemsservice
Med vänlig hälsning
Kenneth


aeronavium
Användarvisningsbild
Kenneth Göransson
Moderator
 
Inlägg: 441
Blev medlem: 07 feb 2008, 00:21
Ort: Jämshög

Inläggav Lars Sundin » 19 apr 2008, 10:07

Tack Kenneth! Jag hade börjat undra så smått.

Lars S
Användarvisningsbild
Lars Sundin
 
Inlägg: 2903
Blev medlem: 23 feb 2008, 07:17
Ort: Handen


Återgå till Svenskt Flyghistoriskt Forum - allmän del

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst